معلم موسیقی واقعیت مجازی؛ یاد گرفتن مجازی پیانو از راه دور

معلم موسیقی واقعیت مجازی؛ یاد گرفتن مجازی پیانو از راه دور

در پاندمی کرونا، بشر در همه جوامع با محدودیت‌های بسیاری رو‌به‌رو شد. همه فعالیت‌ها به حالت تعلیق درآمد؛ از جمله باشگاه‌ها، کلاس‌های موسیقی، رقص، نقاشی و همه هنرهای دیگر تحت‌الشعاع قرار گرفتند. هیچ مشخص نیست که بشر بار دیگر چنین وضعیتی را تجربه نکند. اما اگر بیماری کرونا یا هر بیماری دیگری دوباره رخ بدهد،‌ هریک از ما تجربه‌های خاص خود را پیدا کرده‌ایم.

تکنولوژی در همین سال‌ها خلأهای تکنولوژی را که کمتر به آن پرداخته شده بود دریافت. تکنولوژی توانست میتینگ‌ها و بیشتر فعالیت‌های بشر را به صورت آنلاین و به لطف جهان گسترده اینترنت نجات بدهد. موضوعات آموزشی هم که هیچ‌گاه نمی‌توان یاد دادن و یاد گرفتن آن را متوقف کرد نیز از این قاعده مستثنی نبود و بعید است انکار کنیم که کلاس‌های آنلاین چقدر توانسته به حفظ روحیه آن‌ها در حین بیماری و قرنطینه کمک کند.  

حالا تکنولوژی به مدد واقعیت ‌افزوده و هوش مصنوعی قدمی بزرگ به سوی دنیایی تازه‌ای برداشته و در حال متحول کردن دنیای آموزش است. ویدیوی زیر نشان می‌دهد که چطور می‌توانید در خانه یک معلم مجازی پیانو داشته باشید که به شما نواختن آهنگ مورد علاقه‌تان را بیاموزد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.